5 DIY marble video's

08 juli 2015


Een trend die ik de laatste tijd heel vaak zie is de marble trend, oftewel, alles met een marmeren printje. Persoonlijk vind ik de marble trend supertof, heel mooi, ik vind het wel wat hebben, als ik dan op YouTube zit te surfen kom ik veel DIY video's tegen met marble, ik zet er een aantal voor jullie neer!

  Deze hierboven is van Beautygloss, ik vind de nagels zoooo gaaf! Echt leuk!


Een marble theesetje lijkt mij zo gaaf! I loveee thee en i love marble, perfect <3
Deze video komt ook van Femme, net als die van hierboven, deze schoenen zien er zo leuk uit! Dit wil ik zeker een keer proberen!

Een marble phone case lijkt me zooo leuk!!
Je eigen marble EOS lipbalm maken, just GREAT!!

Dit was het dan! Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie wat inspiratie opgedaan!

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.