Quotes i love the most.

25 juni 2015


 Hi!
Vandaag deel ik een aantal quotes met jullie die ik heel mooi vind en naar kan blijven kijken, onder andere een aantal christelijke en ook een aantal niet christelijke, enjoy!
  
bron
1. I love God, i am proud to say that.
Precies dat!



bron
2. Perfect is boring, human is beautiful.
Dit herinnert mij eraan dat ik niet perfect hoef te zijn maar al mooi genoeg van mezelf ben!
Bron
3. I think I think to much.
Ik ben een echte piekerprinses en dan moet ik ook echt tegen mezelf zeggen, stop. You are thinking to much.
bron
4.  You don't need a reason to help people.
Precies! Gewoon doen! Hup, help diegene als je ziet dat hij/zij het nodig heeft, er kan niks fout gaan!
5. Happy moments, praise God, Difficult moments, seek God, quiet moments, worship God, painful moments, trust God, every moment, thank God. 
Op God kan je vertrouwen, je kan Hem danken, prijzen, alles aan Hem vertellen, Hij wil 24/7 naar je luisteren.

X
Angela
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.