My favourite blush

27 juni 2015

Vandaag deel ik mijn favoriete blush met jullie! Het is een blush van Skeek waar ik ontzettend enthousiast over ben! Nieuwsgierig geworden naar meer? Lees snel verder!
Sleek vind ik een een fijn merk, de blush die ik vandaag met jullie wil delen is de Sleek blush in Rose Gold, een grote kans dat je deze blush al kent want het is een (bekende) dupe van Nars Orgasm. Toch wilde ik deze graag met jullie delen en mijn mening erover vertellen omdat ik deze blush heel fijn vind.
De verpakking vind ik ook een pluspunt! Heel mooi zwart, klassiek, rustig, love it! Toen ik het product pakte om te gaan reviewen liet ik het vallen :( maar, de blush zelf was niet beschadigd! De verpakking is wel een beetje kapot maar dat is minimaal dus goede verpakking!
De blush is zooo mooi! Roze met gouden glittertjes echt super mooi! Echt prachtig, vooral in de zon is het echt geweldig! Het pigment is ook super, één keer met je kwast in de blush dippen is al genoeg en je krijgt een prachtig glowy effect op je wangen.
Hier kan je de kleur nog wat beter zien. Een prachtige perzikkleur met gouden glitters erin verwerkt.
Hier zie je de swatch, woah, dat pigment! echt mooi.
En hierboven zie je de ingrediënten, je ziet ook dat het etiket al aan het slijten is haha.
En de kleur op mijn wangen, serious, i am a big fan! Mooie blush, echt een aanrader! Zeker zijn geld waard!
Sleek is onder andere te koop bij boozyshop ook kan je het vinden op bol.com en daar kan je deze blush al scoren voor 5,99.

Wat is jouw favoriete blush? 

Lots of love,
Angela


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.