Me time

18 juni 2015


Hi,
Me time, dat heeft iedereen toch wel eens? Lekker even ontspannen op jouw eigen manier, even niks doen! Lees mee hoe ik mijn me time houd!

Als ik mijn Me time routine zou moeten beschrijven hoort daar vooral chocola bij. Ik kan heel erg ontspannen met een stukje chocolade, een kopje thee en lekker veel YouTube video's van m'n favoriete YouToubers kijken! Ook vind ik een maskertje niet verkeerd! Of een mooi boek, daar kan ik ook heel goed bij ontspannen!

Maar mijn ultieme ontspan avond ziet er dan toch wel ietsje anders uit; eerst spring ik even lekker onder de douche, (wij hebben geen bad) verwen ik mezelf met een lekkere faoming showergel (die van Rituals zijn natuurlijk perfect maar best prijzig, budged tip: die van HEMA zijn ook geweldig!) was ik mijn haar even extra grondig met de lekkerst ruikende shampoo die ik kan vinden en natuurlijk een goede conditioner maar ook: mijn lavendel geurige scrub! Hij is zo fijn! Van de Action!

Na een heerlijk warme douche reinig ik mijn gezicht met het garnier micellair water (review) en vervolgens breng ik een heerlijk gezichtsmasker aan. Dan pak ik een boek erbij en ga ik even heerlijk ontspannen bij een boek van mijn favotiete serie (recensie ) Maaike en Domenico, of een detective van Agatha Cristie. Dan is het tijd om mijn masker eraf te halen! Dan heb ik een heerlijk zachte huid! Dan, onder het genot van een kop thee en een stukje chocolade, ga ik of lekker verder lezen, bloggen, of lekker YouTube video's kijken! En dit alles doe ik mijzelf omwikkelt in het allerwarmste dekentje wat er in dit huis te vinden is! Na dit alles ben ik helemaal ontspannen en neem ik het liefst nog een kopje thee, pak ik mijn bijbel en bijbels dagboekje erbij en neem ik nog even tijd voor God.

En hier eindigt mijn Me time! Ik knuffel nog even met mijn poezen en ga ik lekker slapen!  Dit is hoe het uit ziet, elke keer is het natuurlijk weer ietsje anders, maar deze dingen kunnen eigenlijk gewoon niet ontbreken tijdens mijn Me time. 

Hoe houd jij Me time?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.