Garnier micellair water

11 juni 2015


Hi,
Vandaag review ik voor jullie de Garnier micellair water, een product om je gezicht mee te reinigen, wat ik zelf trouwens wel een must vind. Vooral als je foundation draagt vind ik het wel belangrijk dat je met een gezuiverde huid in bed stapt, je poriƫn hebben dan ook de hele dag dicht gezeten.
Wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind van dit product is dat het niet alleen voor je huid is, maar ook je oogmake-up er mee verwijderen en ook je lipstick! Dit is een hele milde versie en dat kan je merken! Het product is heel zacht voor je huid en verwijdert de make-up ook prima, ook al gebruik liever nog wel even echte oogmake-up remover, vooral als ik waterproof make-up op heb vind ik het fijn om het nog even extra goed te verwijderen.

Ook een leuk detail is dat er op de achterkant een beschrijving staat over hoe het product werkt en hoe je het precies moet gebruiken. Ik moet eerlijk zeggen dat Garnier het goed weet waar te maken met wat ze zeggen, het droogt mijn huid niet uit en het verwijdert alle onzuiverheden en make-up!

Hierboven zie je de ingrediƫnten.

Garnier micellair water vind ik super fijn in gebruik, het zuivert mijn huid goed, verwijdert mijn make-up en de dag erna heb ik een zachte huid. Ik gebruik dit product dan ook elke dag!
Dit product kan je al voor €7,99 kopen bij de kruidvat en het is zeker zijn geld waard, echt een aanrader!

Love
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.