Fijne producten

16 juni 2015


Hi,
Vandaag deel ik een aantal van mijn favoriete producten, producten die ik eigenlijk wel bijna dagelijks gebruik!


Het eerste product dat ik met jullie wil delen is de Catrice eyebrow set. Het is een setje met 2 verschillende kleuren poeders, 1 wat lichter en 1 wat donkerder. WAUW wat een fijne poeder, hij is niet te droog, dus ook geen last van fall-out,het zijn mooie zachte poeders die ik beide gebruik, ook handig: heb je geen pincet of of kwastje waar je het mee aan kunt brengen? No problem! Onderin het doosje bevindt zich een laatje waarin die spulletjes al klaarliggen!

Hierboven zie je het Garnier micellaire water echt een super fijn product! De review vindt je hier

Wat ook een groot favoriet van mij is is deze lipstick van Essence, hij komt uit de longlasting lijn en is de kleur 13 love me. Een mooi naturel kleurtje, een beetje een my lips but better lipstick, erg mooi, blijft weliswaar niet heel lang zitten, dus na een uurtje is bijwerken een must, maar voorderest, top product!

Dit hier is de concealer van Essence in de kleur 10 naturel beige echt een mooie concealer! Dekt prima en is heel fijn voor onder de ogen, voor onzuiverheden gebruik ik liever een cream concealer maar ook voor onzuiverheden is dit product zeker niet slecht. Ik gebruik dit product met liefde, hij is alleen een klein tikkeltje te donker voor me, misschien dat de kleur in de zomer wat beter bij mijn huid past verder echt een topper, zeker aan te raden!

Dit waren ze dan, een paar van mijn favoriete producten, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

welke producten vindt jij fijn? en welke zou jij aanraden? 

X
Angela


Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.