Fashion trend van 2015: Off shoulder shirts

26 juni 2015


Hi,
Vandaag deel ik een trend met jullie, de off shoulder tops zijn nu helemaal in en ik deel er een aantal met jullie!
De off shoulder trend zie je nu heel veel en ik vind hem persoonlijk heel erg tof! Ik heb zelf nog niet zo'n shirtje maar ik sta te popelen om er eentje te kopen!

De top die jullie hierboven zien is van River Island ik heb hem gevonden bij Wehkamp en hij is zo tof! Heel mooi met de kanten details en dat hij zwart is vind ik persoonlijk heel mooi maar de bordeaux rode variant is ook niet verkeerd.
Deze top van Boohoo vind ik ook heel tof! Lekker simpel en ook wat aan de chiquere kant wat ik heel mooi vind en wat ik ook leuk vind aan deze off shoulder top is dat het een crop top is! Nice!
Deze top vind ik zo cool! Een lekker knal kleurtje tot tegenstelling van de 2 andere varianten! Deze heeft wat weg van een bohemian stijl wat ik erg tof vind, en dat detail aan de onderkant dat het een beetje schuin naar beneden loopt is ook totaal niet verkeerd! De top vind je hier 

De eerste top is mijn persoonlijke favoriet, ik ben dan ook dol op kant, en de trend vind ik ook super tof!

Welke top is jouw favoriet?

X
Angela





Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.