Essence lash princess volume mascara

16 juni 2015

Hi,
Vandaag review ik voor jullie de Essence lash princess volume mascara! Ik had er al veel goeds over gehoord en hij kost maar €3,39 dus ik dacht; laat ik hem ook eens uittesten!
Als allereerste, wat ziet deze mascara er leuk en schattig uit! De zwarte huls met opdikkende koraal/roze opdruk vind ik er heel zomers en vrolijk uitzien en oogt ook niet goedkoop! Bovendien is de opdruk anti-slip, slim gedaan Essence!
Hierboven zie je het borsteltje, een borsteltje met een boogje erin verwerkt wat ik persoonlijk heel fijn vind werken! Dit borsteltje heeft dan geen rubberen haartjes wat ik persoonlijk ietsje minder vind. Essence zegt dat deze mascara voor een dramatisch effect zorgen, en dat kan deze mascara zeker, je moet alleen goed uitkijken dat je niet te enthousiast te werk gaat en dat je wimpers onder de (kleine) kloddertjes gaan zitten.
Hier kan je zien wat deze mascara voor effect geeft en ja, ik ben fan! Deze mascara geeft mijn wimpers (zoals de naam van de mascara) een volume boost en maken ze mooi langer, goed gedaan Essence!
Conclusie: Deze mascara is zeker een aanrader! Je wimpers vallen op en zijn mooi lang en dat is wat we willen! Het product is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

X
Angela 



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.