5 things of happiness #1

10 juni 2015


Hey,
Vandaag start ik een nieuwe reeks, 5 things of Happiness, random dingen waar ik heel blij van wordt, hope you like it!
1. Compliment krijgen over iets waarvan ik juist dacht dat het niet zo mooi/goed was daar krijg ik dan altijd zo'n speciaal gevoel bij!

2. Als ik mijn poezen knuffel krijg ik altijd een warm gevoel, ze zijn zo ontzettend lief en ik geniet zo ontzettend veel van ze!

3. Als mn moeder/vader warme chocomel voor me hebben gemaakt, ik vind dat zo lekker en dan ook altijd heel lief als ze dat voor me maken.

4. Een goed cijfer voor wiskunde. Ik vind wiskunde best moeilijk en daarom ben ik ook altijd stiekem een beetje extra blij als ik een goed cijfer heb gehaald, dan heb ik altijd een voldaan gevoel.

5. Als ik iets heb gedaan boven mijn verwachtingen uit, kan ik daar ook heel blij van worden! Het gevoel dat je het beter kan dan je gedacht had is gewoon heel fijn!

Waar wordt jij blij van? laat het me weten in de reacties! 

X
Angela  










Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.